Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday, July 19, 2012

Sekadar Coretan ;)

ehem ehem ...Assalamualaikum sahabat..! :)


Tibe2 la plak aku rsa nak tulis something yg ntah pAPe dalam blog yg da bersawang ni... lgi 3 hari, lepas tu masuk la sesi intersesi untuk sbjek OPM kat uitm Shah Alam. ak taw ade sebahagian dari kita akan dapat sekelas kan? xsabar nk jadi clasmate kowg balik.. mcm da lama giler kite bawak haluan masing2 kan? sorang melaka, sorang kat dungun n sorang kat kelantan.. yg len? keje.. yg kat Shah Alam pon blum tntu dpat hang out same2 macm dulu..

Dalam rasa happy ni pon ade gak la rasa sedih sbb kite xboleh nk sekelas bsama ngn semuanya., Paan,nina,mateen xsekelas amik intersesi, qaqa, intersesi kat KB, hurm... sedih tp hak masing2, tak  kan la kite asyik nk pndang kengan lalu je kan? hidup mesti diteruskan.. dan masing2 berhak untuk teruskan hidup yg baru...aku xsabar nk masuk sem 5 degree ni... tp ak xsggup jgak nk rasa sakit nya hati bila aku kene berpisah ngn dak2 kelas ak sekarang. sama macam perasaan yg dulunya aku tak snggup berpisah ngn korang. ak agak rapat ngn budak kelas ak yg degree ni... tp xserapat kita la oke? hehe... belom pon masuk sem terakhir, ak da sebak.. sajee nk share ngn korg.. sbb mcm da lame je xborak ngn korg ;)




Hari ni, aku terbukak video birthday aida, hurm.. lepas abes 3thun Diploma, ak xpernah lg rasa kite wat semua tu, kecuali masa birthday ewan la, tp x lengkap sumernye..ade yang xde., ntah bile lg nk celebrate kn? xpew. lupekan kenangan lama HAHA! aku xpernah wat mcm tu dengan budak degree tau. special x korg? haha! time diploma, time baru nk matured. now da degree xkan nk men2 kan? komphem la dorg xlayan! kn kn kn? kene paham la yg korg len diorg pon lain. ;)




Macm mane erk intersesi nanti? bulan ramadhan plak tuh, agak2 ade peluang tak kite nk berbuka sama2? hehe..... xsabar plak nk sekelas ngn korg blik.. tak tau la mcm mne perasaan korg, tp yg pasti ak gembira, Selalunya jarang nk happy bile cuti singgkat mcm ni, tp mengenangkan akan skelas ngn korg, ak happy la! hahahaa.....




Dalam hati aku yg tengah lara merindukan seseorg ni Blog SEmUa TenTang KiTa ni la peneman aku.. hehe, tibe2 lak weyh rse nk berborak pnjang ngn korang sume, xde la berborak sgt, tp bercerita lah. korg just baca je okeyh? xperlu balas pape. hehe .. korang2 ade x video yg paan buat tu? nanti aku upload yerk.. huhu, sbgai tatapan umum.. hehe, okela weyh.. da penat ni, nanti ade mase, ak bercerita lagi pada korang. selamat maju jaya semua .. jumpe nanti da daaa...










KENANGAN TERINDAH !!!!

No comments:

Post a Comment