Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, November 24, 2010

oppa here !! haha~~

first, aku nak cakap bebanyak thanks (bahasa keling..HAHA) kat cujex kerana sudi memberi email n password untuk blog yang sangat SPECIAL ni. Actually, ak xtau nak cakap bende ape..just sekadar nak update BLOG dgn rasa penuh tanggungjawab untuk BMDBA ni kan..HAHA.,

Setelah penat lelah( sapa yang ade lelah je la..HAHA) kita harungi exam haritu..now kita da ley enjoy dengan HAPPYnye..dan ak rasa korang sume mesty blh jwb kan..yela kelas BMDBA sume pandai2 n bijak2..+ cantik dan kacak..HAHA..ak berDOA agar kite semua dpt DEAN LIST ok...

WOW..cuba bayangkan satu kelas DEKAN..mmg gempak giler babun!! sumpah best! mmg kita la paling bising dalam dewan time dinner tu nnt..HAHA

but whatever it is, just accept whatever result yg kita bakal ketahui 10 DEC ni ok...tp kompem server down..so 11 dec bru ley tgk..HAHA.
klu berjaya..alhamdulilah..
klu kurang..kita try sem depan ok..=))

ha...one more thing..ape misi korang cuti sem ni??
- amik license ??
- kerje??
-menghabiskan segala makanan di rumah??
atau
-ON DIET dan hantar ke 32999..HEHE


bg aku..maybe aku DIET la...ak xckp sure..just try ok..so jgn mgharap nk tgk perubahan aku lak k..HAHA..

smpi disini sajelah coretan xseberapa dari aku ni...

aku nak cakap aku DAMN LOVE korang sume!!!!!!!

-EWAN                                                                                                                                             NINA-
            -PAAN                                                                                                                SYERA-
                            -UDEN                                                                                     SYUEZ-
                                          -MATEEN                                                      AINA -
                                                             -RAZI                                AIDA -
                                                                       -ZUL      ^^     IERA -
                                                                                     
bergaya x aku wat bentuk ni?? HAHA  p/s: bentuk dia berubah sebab layout dia kecik,actually aku nk wat bentuk 'V' . 
HUHU..xpela as long as yang korang tau aku sayang korang da cukup...=)

OK lah..dengan ini aku sertakan  gambar kenangan kita di sem lepas yang aku rase SMART dan COMEL2 belaka,,,( yang xde gambar tu x bermakna korang x SHEMART n CHOMEL oke..)


ak bagi juga pic aku yang teramat CUTE MUTE ini..( aku da sediakan baldi [_] kalu ade sesape yang nk muntah..HAHA)

post ini disediakan ikhlas dari:
sahabat yang sentiasa mengingati korang

No comments:

Post a Comment