Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, July 3, 2011

;)

Assalamualaikum .. kehadapan sahabat-sahabat ku sekalian .. kalian sihatkah di sana ? alhamdulillah aku di sini sihat walafiat .. tujuan aku menulis warkah ini adalah untuk mengucapkan TAHNIAH di atas kejayaan masing-masing kerana dapat meneruskan pelajaran di peringkat ijazah .. walaupun kita terpisah jauh, namun kita selalu dekat di hati .. ( bak kate slogan TV9 , dekat di hati ) .. aku di sini berseorangan meniti hari-hari yang penuh ombak dan duri tanpa kalian semua .. OKAY SUDAH . CUKUP . geli pulak aku .. HAHAH ..

Nieyra , sape kate xde org update belog nih ? nih aku update nie .. pndai2 je kau kan ? haish .. nyau betul .. kau kena paham dorg busy jage anak masing2 .. cari duit nk bg anak laki bini makan ... tp aku sure dorg tetap bce belog ni .. kan sahabat2 ? ngehngehngeh ..

Aina , ape yg kau sedey sgt ? ce cite ce cite ce cite ... kate sahabat , so cite jela .. even x face to face ape salahnye IM kt FB cite mslh kau kt kitorg .. at least kurang cket beban yg kau tanggung .. ;)

Paan , nape suke sgt buat org sedey dgn setiap post kau ? ayat kau perghhh , menusuk kalbu woohhh .. mendalam maksudnyer .. seyes aku sedey .. n sahabat2 lain pn pasti sedey ... jangan la mcmni .. ;(

Akak , kau keseorangan je kan kat KB .. hurm .. xpe , shiela ade .. at least ade jugak orang yg kau kenal .. senang hati kitorang ...

Aida , wah .. best la hang ade nieyra sekali kan ??? blh la tgok 1 same lain .. tp kau kena tgok2 si nieyra tu btl2 , jgn kasi die selok sgt .. hee

Sharm , hye org melaka ! hahaha .. kalau x aku pun melaka jugakkkk ... alahai , sedey .. ;(

Syera , kau ingat kitorg x ? ;(

Razi , shah alam jugak kan ? xpe .. ramai dpt shah alam .. kan ?

Ewan , okay .. ewan pun shah alam .. same pulak ngn adek angkat die tu si nieyra .. x blh b'pisah yer ? huhu

Nina , haa .. ni sorg lg shah alam tapi die sorg je kos lain .. ngeh2 .. nnti jmpe budak2 ni tegur2 la eh ? ngee ..

Uden , alahai sian uden sorg2 kat dungun .. hahahaha ..

Mateen , hye org maybank .. huhu .. seyes ke x nk buat fulltime degree ? keje molek2 taw .. ;p

Zul , berjauhan la kau ek ngn aida ? xpe .. keje molek2 n cepat2 kawen okay .. huhu ..

okay .. actually aku sedey sgt .. sumpah sedey .. kite semua dh bwk haluan msing2 .. tp xpe .. kegembiraan aku lbh mengatasi kesedihan sbb msing2 dpt further degree ... tahniah korang .. cume bile dh lain2 tempat nie , aku harap korang still ingt BM1126A .. okay ? even kite jarang cntx 1 same lain , x b'makne kite lupe .. cume mase x mengizinkan .. btl x ? ingatlah BM1126A smpai bile2 .. even korg g mane pon ingt la semangat kawan kite .. lastly , sumpah aku sayang korang sgt .. jangan lupe aku kat pekan nie .. tahun depan aku kawin .. jemput datang .. okay aku tipu .. HAHA .. nieyra yang kawin tahun depan .. so korg blh tumpang tidow kat umah aku .. sayang korang ketat2 .. ;p

by Syuezz ... ;p

No comments:

Post a Comment