Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, July 25, 2011

cebisan kenangan

hye kwn2..sori aku da lame xcare kat blog kita nie..xpe...kali nie aku akan tulis pnjg ckit..hehe..sedar xsedar da 2 bulan kita semua berpisah kan?walaupon berpisah tapi aku tetap ingat korang sume..banyak kenangan kita dari mula kita same2 menjejakkan kaki kt uitm sampai la part 6..disini aku nk coretkan serba ckit tentang kwn2 yang aku syg sgt2..aku rase lbih afdal kalo aku mulakan ngan dak lelaki dulu...hehe..


EWAN

kita btoi2 rapat mase kita part 4,mse tue aku jd roomate ko (walaupon menumpang)..hehe..ko mmg kwn yg baek...kalo kwn de mslh ko cube sebaek mgkn tok slsaikan mslh kwn2 n ko pndai tok cool kan org..seorang leader yg bertanggungjwb,berkaliber n kreatif..thanks bro coz slalu bersama aku xkire mse aku snang n ssh..

SHARM

slh sorg student yg terpandai dalam klaz..aku respect care die study...aku cube study cam die,tp xmmpu..haha..ko mmg baek...seorang yg xkdkot ilmu..slgi aku xphm,ko akn troz explain kt aku tnpe rse bosan..dan yg pling pntg slalu nyanyi time mlm2 dlm blik mse kt umah sewa..haha..jgn mara ea sharm..ok gak ko nyanyi, x r sunyi umah kita...hehe

 MATEEN

big boy klaz kita..mmg famous dikalangan junior..slalu bersikap profesional walau dimana berada..lgsong xberkira ngan kwn2..sgt berhemah bila nk tgor orang..aku tabik r ko bro...

RAZI

ha...nie roomate aku dari part 1 kecuali part 4..(bak kate razi..hehe)...sgt aktif bersilat sampai dlm blik pon bersilat gak..xpe,nnt ko kwen xyah ssh2 upah org nk bersilat,ko silat je sendiri...hehe..aku xkan lupe kngan aku bl bgon pagi ttb nmpak kain puteh cam kain kapan dalam blik kita mse part 1..terkejot unta aku..haha..nsib aku xde heart attack,kalo xtime tue gak aku padam..hehe..bez jd roomate ko..

UDEN

kalo aku ngan uden msti xde isu len slaen anime..toi x uden?hehe...kaki anime cam aku gak...tue yg bez lepak ngan ko uden,ade je anime baru yg ko download..hehe...uden...jom lyn anime..hehe

PAAN

ha...nie Mr purple klaz kita...hehe..walaupon kdg2 je msok klaz A tp aku da aggap ko mcm dak klaz aku yg laen..ko la satu2 nye raja kentot n raja gelek kat umah kita...haha..aku igt lagi mase ko aja aku menari lagu lucifer tok pregrade,tp last2 xjd lak..hehe..seorang kwn yg prihatin pd kwn2 laen n sgt baek pd kwn2..thanks paan..

AIDA

dak comei klaz kita..seorang yg humble n xske amik port sal bnde yg xpntg..aku xley koen lbih2 nnt korang ckp aku bias lak..haha

ASMA

seorang pendengar yg setia..xsggop tgok kwn2 ssh..akn cube tlg kwn2 yg ssh slagi ko rmmpu..thanks coz bagi kami sume rase mkn ikan bakar kt umah ko ari tue..len kali aku nk rase lg ikan bakar fresh..hehe..thanks a lot sis..

AINA

jadi classmate mase part 3...walaupon bru knl,tp na xsombong..xkdkot ilmu...sgt bez mse wat ENT...hehe..thanks a lot na coz dtg jengka n menambahkan lg seri klaz kita..

KAKA

dlu mse aku knl ko,ko pndiam..tp lame2 da jd kepoh...haha..tp xpe,ok gak 2..mkne nye ko da mkin matang..hehe..slmt blaja di machang k..nnt ley r kecek klate ngan aku....hehe

SYUE_Z

seorang yg open minded..walaupon xbp rpat ngan ko,tp aku sng ati berkawan ngan ko..xbyk sgt aku tau sal ko...jgn mara k...hehe..aku gdo ko nk smbong dgree gak...xpe,wat plihan yg terbaek k..kalo kaliru,wat solat istiharah k..

SYEERA

diva kt klaz A...hehe..jgn mara syeera...aku gurau je..seorang yg syg kwn2..xberkira ngan kwn2..walau pepon ko wat,jgn mudah give up k..kami sbg kwn ko sntiasa ngan ko..

NINA 

 walaupon ko baru berhijrah dari klaz B n msok klaz A,tp aku da aggp ko da lame join kami..aku pon mmg da bese ngan ko dlm klab peers lg..walaupon peers da brubah tp kita ttp same cam dlu..toi x nina?hehe

INTAN

walaupon bkn formal dak klaz A,tp aku ltk gak name die..mula2 knl aku igt die pndiam,tp bl da knl,ley thn gak mlot die...suke usik org..hehe


pnjg lebar aku cite sal kita..(walaupon xbp nk pnjg sgt)..hehe..aku btoi2 beruntung dpt kwn cam korg..mmg sampai bila2 xkan ade kwn yg ley gnti tmpat korg dalam ati aku...thanks a lot coz sdi jd kwn aku...walaupon korg jaoh dimata tp ttp dkt dihati aku..kpd kwn2 aku yg smbong dgree,aku ucapkan slamat berjaya n aku slalu doakan kejayaan korg...sori r kalo korg bosan bace coretan aku aku coz aku mmg fail bab karang ayat nie...hehe..lastly,aku btoi2 rndukan korg...aku syg korg smpai mati..take care kwn2...syg korg sgt2..



 by : zul

1 comment:

  1. thanks sebb update blog yer zul.... atleast tau gak la pe yg ko rase sepanjang kawan ngn kiteorg..huhu

    ReplyDelete