Monday, July 25, 2011

sape lg sedih ?

assalamualaikum korang ... hari nie aku sedey beb .. balik je keje tgok2 nieyra update blog .. bace pastu sedey nak mamposs n nasib baik x mampos .. ;( seyes sumpah demi Allah n lamgsung x tipu aku pun rindu korang sgt2 .. klw blh , aku nk kite mcm dl .. rindu setiap saat kt jengka dl .. lepak kat depan umah no 127 taman jengka impian ramai2 .. jiran ckp ape pon kite x peduli ... rindu saat kena kacaw ng hantu smpai lari ke pekan dgn 3 buah kete .. rindu saat tgh2 wat esaimen paan n mateen hilang n rupe2nye g makan kat kenduri akikah dkt2 ngn umah kitorg ... rindu saat2 naik moto dgn nieyra smbl menganjing tangan ewan .. rindu saat2 gurau2 ngn housemates no 127 taman jengka impian .. sume saat dgn korg aku rindu .. rindu sgt2 dohhh .. byk sgt kenangan smpai x sggup nk ingt sbb bile ingt aku rase hati ni mcm dihiris2 .. sebaknye xyah ckp la dohhh .. bapak sebak beb ..

bile b'ckp tentang sedey , aku rase xde sape yg lebih sedey dr aku .. aku rase aku la org yg plg akan berase sedey dr korang2 sume .. sbb ape aku ckp cmni ? sbb korg sume further study .. nnti bile dh kt tmpt baru 4 sure n 4 sure korg akn jumpe kawan baru .. mane tahu lg best dr kawan2 sblm nie .. aku tahu bnde ni akn jdi gak nnti .. x kesah la .. meramaikn kawan lg bgus .. tp msti aku sedey bile tgok korg upload gambo ngn kawan2 baru korang .. uwargghhhhhhhhhhhhhh~ msti aku jeles dowhhh .. huhu .. tp la as long as korg jgn ah lupe aku .. no fon n fb aku korg ade kan ? so sesekali tu ape slhnye korg kacau aku kn ? klw korg x kacau aku , xpe , biar aku kacaw korg .. ngee ..

at least beb korg dpt jgk nk lupekn kenangan kite bile dh msuk study nnti .. ade kawan baru .. bz buat esaimen .. g kelas .. kan kan ? tapi aku ? arghh mane ade kawan baru dohhh .. pekan je kottt .. sedey .. hurmm .. bile lah kite dpt kumpul ramai2 cm dl ? lepak KL ramai2 ... g tekam ramai2 .. g mentakab ramai2 .. g temerloh ramai2 .. agaknye dpt lg x kite buat mcm tuh ? mcm x je kan ? hurmm .. rindu korangggggggggggggggggggggggggggggggg ... ;(

dah la , dah x mampu nk b'kate ape2 .. huhu .. love love love love ... ;)

~syuez~

1 comment:

  1. syuez : ak tak tau kite nie akn mcm ni sampai biler an? jumpe ngn ko pon kat pekan terase mcm ta sempurna tanpa 12 org lg.. kn? rindu giler kat korang weyh... ak tau ko mestisedih an? tp nk wat cne... kene tetap cekal kn hati...

    ReplyDelete