Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday, November 17, 2011

S.U.N.Y.I

blog ni da sunyi sekarang... hehehe, ak taw kenapa ia sunyi, kerana kamu kamu sekalian sudah mula bz dgn bermacam jenis assignment dan bermacam ragam test serta beraneka kuiz... bg yang bekerja.. pelbgai jenis task yg perlu kamu kamu wat.. btol x??????????


xpew la, biar aku update sorang, atleast blog kite still lg berfungsi , HAHA~
wei, korang2 tau x.. dlm minggu ni ak sangat amat stress, pelbagai ombak dan badai dtg silih berganti..chewah, sastera la pulok!tp seyes korang! sedih yg amat stress yg maximum.

hari pling sedih , hari semalam laaa.....ak ade test tau, mungkin dak kelas ak da taw la citer ni, hahaha so bm2223c dgr buat kali ke 100.. hehe, mase jwb test 2jam.. ak dapat paper, dgn yakin n kompident ak jawab la... tp yg pelik die ade 2 soalan... sikit sgttt! kacang pes je!huhu, da siap jawab, melepak king la ak... lect tu ckp , mase tinggal lg 20 minit, ak pon toleh2 la kiri kanan, sekali PAM! ak nmpak kertas soalan org len ade 5 soalan, mengelabah aku! hahaaha... pe lg, FAIL la, aku xsempat jawab... =(

sedih giler! xtahan, kat dlm kelas tu jugak ak ;'( fes time dlm idop wooo, jd perkara mcm ni, xpernah k! so sbnrnye nk gtaw korg, len kali dpt paper, check lu ngn org kiri kanan, hahaha tu jerk! ;p

ak 2 3 hri ni smpai nk quit degree, da malas da, dugaan tu besar jerk rase, tp xpew... ade kawan2 yg support ak.. sbb tu aku syg korang.. kan PAPAan (paan) n MAMAda (aida) , bru kasi title td..huhu

lastly, nk ckp, korang2 chaiyok2! jgn mudah give up mcm aku, jgn cepat mengalah, korang teruskan usaha, ak sokong dr blakang, kalo aku jatuh mcm td ngn aida(refer kpd kejadian jatuh ngn aida ketika pulang dr jawab test listening arab) HAHA.. Aku bgun sendiri! tp kalo korang jatuh, ak akan pimpin korang baNgun!!

lari tajuk skit : Mengambil kesempatan mengucapkan semoga cpt sembuh kpd syera!, jgn nakal2..! sedeyh xpat jmpew ;(

last but not lease SAYANG KORANG!

No comments:

Post a Comment